eşeklik bizde tabi insanları ne diye uyarıyorsun di mi ?
1 dolara domain alacakken birden ödeyecegi tutar yükselmesin diye çabalamak niye..
Dediğin doğru promosyon kodu veren firmalar aradan bi ton şey satmaya çalışır ama hiç biri sokmaya çalışmaz.
Mesela godaddy en uyuz oldugum firmadır bi domain alacaksın 50 tane şey sorar bunu da almak ister misn diye ama register sana sormadan herşeyi sepetine atar senin sepetten çıkarman gerekir çıkarmazsan geçmiş olsun..
Geçen sene 1dolara domain alacagım diye girip yazıda bahsettiğim gibi en son 10 dolarlık kazığı yiyen bi çok adam vardı çünkü en son ödeyecegin meblağı göstermeden ödeme alıyor site sen bakkala gidip 5tane urun aldığında bakkal sana 10 lira ödeyeceksin mi der yoksa sen kartını yaa paranı ver ben tahsil ederim mi ?
ömrümde hiç bi firmada görmedim ödeme sayfasında ödeme yaparken tutarı gizlemeyi bir tek burası var..
Mesela sen bimezsin bi yazı yazmamış olabilirim bu konuda register da transfer kodu istersin 5-6gun sonra gelzlr o da yollarlarsa ama canlı dstekten baglanırsan hemen alabillirsin.
Neyse herkese saygımız var siz de lütfedip bi kaç yazı yazarsanız severek okuruz.
Hoşaf hikayesi vardır bilirmisin?