@bilo, forumu bi bastan asagi bi tara istersen. (gerci geriye alindi forum ama, insallah silinmemistir maduriyet yazilari) arkadasin yazdigi yalan degil yani, kac kisi gorduk burda adam ucuz diye orda regliyor sonra cikartilan uzatma fiyatindan dolayi domain dusuyor, uzatamiyor adam falan...
Üstadım, haklısın... kesinlikle katılıyorum... Ama siz ne demişsiniz; "uzatma fiyatından".... bu kısmına tamam... ama bahsini ettiğiniz linkteki yazının içeriği saçma sapan... Bir düşünsenize; 1$ a domain almaya giden insana, hangi ALLAHın kulu 10-20-80-90$ kitleyebilirki.... ki kaldıki, promosyon kodunun ne olduğunu bilmeyin HİÇKİMSE, ne cesaret edipte bilmediği bir yerden domain alabilir, ne de promosyon kodunun ne olduğunu biliyordur zaten....
.
Aman tanrım, ortam kızışıyor

Onu yazan kendisi dostum
hadi yaa...

şimdi öpüldük işte

... sürçü lisan ettiysem affola... ama sözümün arkasındayım.