SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
görmeyenler bilmeyenler için,

http://www.domainabi.com/blog/dikkat-register-com/
Bilo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle saçma sapan ve sırf makale olmuş olsun diye yazı yazanlardan nefret ediyorum... Uzatmışta uzatmış... bende bir şey var sandım... Metnin içinde yer alan kalemlerin hepsini zaten bütün siteler yapıyor... Yani garip bir durum yok, adamları karalamaya gerekte yok... olan boşu boşuna harcadığım 1 dakikama oldu... bence bu tarz yazılara pirim kazandırıp alet olmamaya çalışmak en doğrusu.... diye düşünüyorum.
.
Saçmalık bi 5 tane domain aldım heralde 0.99 dolardı geçenlerde o zaman.

AlperA. adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@bilo, forumu bi bastan asagi bi tara istersen. (gerci geriye alindi forum ama, insallah silinmemistir maduriyet yazilari) arkadasin yazdigi yalan degil yani, kac kisi gorduk burda adam ucuz diye orda regliyor sonra cikartilan uzatma fiyatindan dolayi domain dusuyor, uzatamiyor adam falan...
Saçmalık bi 5 tane domain aldım heralde 0.99 dolardı geçenlerde o zaman. Sana da aynı şekilde saçmalık diyorum. Domaini transfer et arkadaşım düşürmeyeceksen olsun bitsin ?