SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
görmeyenler bilmeyenler için,

http://www.domainabi.com/blog/dikkat-register-com/
Böyle saçma sapan ve sırf makale olmuş olsun diye yazı yazanlardan nefret ediyorum... Uzatmışta uzatmış... bende bir şey var sandım... Metnin içinde yer alan kalemlerin hepsini zaten bütün siteler yapıyor... Yani garip bir durum yok, adamları karalamaya gerekte yok... olan boşu boşuna harcadığım 1 dakikama oldu... bence bu tarz yazılara pirim kazandırıp alet olmamaya çalışmak en doğrusu.... diye düşünüyorum.
.