Değerli Arkadaşlar " Godaddy " Yeni " com " Domain Reg Kaç $$ ?..
11 Kusur $ Gösteriyor bu Rakam doğrumudur? yoksa benmi çok güneşte kaldım ?
Kod vs Kullanmadan Yeni Alacağımız bir Domainin 11 $$ olması Gerçekten Şaşırtıcı..
Turk Firmalarında bu rakam 7 kusur $
Yoksa ben Domain Alırken Yanlış bir Seçenekmi Seçtim ?
Godaddy'de Domain Kaç $$ ?
19
●1.443
- 29-08-2010, 17:50:37herşey doğruKnow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2010, 17:53:0211.44 $ üzeri domain alınması Hizmetin adı ne olursa olsun.. Hiç doğru bir Seçim yada Karar olmuyacağı Görüşündeyim...
Godaddy tek güzel yanı 1 yada 2 $ den "info" domain almak yada Kod ile indirimli domain almak. bunun dışında Anlaşılan Ekonik düşünen bir insan için Godaddy YANLIŞ SEÇİM YANLIŞ TERCİH YANLIŞ KARAR!'dır.
TÜRK FİRMALARINI TEBRİK ETMEK LAZIM .
1 domainde bu rakam belki birşey fark etmez ama devamlı domain alıp satan biri için 10 domainde bu rakam zarardan öte'ye geçmez. - 29-08-2010, 19:09:57bana godaddy deme hocamduskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sistemlerinde açık var.10 domainim çalındı ve geride alamadım
natro.com un gözünü seveyim tek geçerim valla - 29-08-2010, 19:29:53Nasıl bir açık var dostum ? Ben 3,5 senedir hiç sorun yaşamadım 100 e yakın domainimi orda barındırdım , barındırıyorum. Bildiğini söyle de bizde önlemimizi alalım.calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2010, 19:36:47sistemsel bir açıkduskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
+18 domain için sitedeki açığı kullandı aldı panelimi.
keylogger falan gibi biÅŸiylerde yemedim arkadaÅŸlar.
google da arattığımda böyle hacklenenler var.r10 da da hacklenenler var
yani tam anlamı ile güvenmiyin onlara
canını seviyim natronun ufak bir sorunum olunca hallettiriyorum. - 29-08-2010, 21:11:29Valla dostum ben bilgilerimi doğru girdiysem , ödemelerimi kendi paypalım/kredi kartımdan yaptıysam ve illegal bişey yapmadıysam birisinin benden domanimi alacağını düşünmüyorum. Böyle bir açığın internet ortamında haberi dönüyor ve bizim hesaplar hala sağlam kalıyorsa bu işte bi yanlışlık vardır eminim.calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle