duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Nasıl bir açık var dostum ? Ben 3,5 senedir hiç sorun yaşamadım 100 e yakın domainimi orda barındırdım , barındırıyorum. Bildiğini söyle de bizde önlemimizi alalım.
sistemsel bir açık

+18 domain için sitedeki açığı kullandı aldı panelimi.

keylogger falan gibi bişiylerde yemedim arkadaşlar.

google da arattığımda böyle hacklenenler var.r10 da da hacklenenler var

yani tam anlamı ile güvenmiyin onlara

canını seviyim natronun ufak bir sorunum olunca hallettiriyorum.