bana godaddy deme hocam
sistemlerinde açık var.10 domainim çalındı ve geride alamadım
natro.com un gözünü seveyim tek geçerim valla
Nasıl bir açık var dostum ? Ben 3,5 senedir hiç sorun yaşamadım 100 e yakın domainimi orda barındırdım , barındırıyorum. Bildiğini söyle de bizde önlemimizi alalım.