• 30-08-2010, 19:28:35
    #19
    Gwindor Bak dosttum açıklamaların güzel ama "Saçma Saçma " vs hakaret vari yazıların hoş olmamış...

    hiç bilgilendirme yapmasaydın hakaret içerebilecek, Kalp kıracak bir başlangıç yapmayıp Sadece konuyu Okusaydın yeterliydi.
  • 30-08-2010, 23:35:11
    #20
    tabiikide hakaret amaçlı yazmadım ama godaddy konusunda hiç bilgi detay edinmeyip, çalışılmaz çok pahalı demekte mantıklı bakarsan olaya "saçma" bir yazı olmuş olur.

    saçma yazılara saçma dedim sadece.ben yinede eğer haddimi aştıysam özür dilerim şahsım adına gerekeni yapayım.

    herkese önerim godaddyden şaşmayın arkadaşlar.pahalı olsa dahi şaşmayın.ki kod kullanınca en ekonomiğidir.kodlar her yerde var.

    saygılar.