• 29-08-2010, 17:47:41
    #1
    Değerli Arkadaşlar " Godaddy " Yeni " com " Domain Reg Kaç $$ ?..

    11 Kusur $ Gösteriyor bu Rakam doğrumudur? yoksa benmi çok güneşte kaldım ?

    Kod vs Kullanmadan Yeni Alacağımız bir Domainin 11 $$ olması Gerçekten Şaşırtıcı..

    Turk Firmalarında bu rakam 7 kusur $

    Yoksa ben Domain Alırken Yanlış bir Seçenekmi Seçtim ?
  • 29-08-2010, 17:50:37
    #2
    Know adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli Arkadaşlar " Godaddy " Yeni " com " Domain Reg Kaç $$ ?..

    11 Kusur $ Gösteriyor bu Rakam doğrumudur? yoksa benmi çok güneşte kaldım ?

    Kod vs Kullanmadan Yeni Alacağımız bir Domainin 11 $$ olması Gerçekten Şaşırtıcı..

    Turk Firmalarında bu rakam 7 kusur $

    Yoksa ben Domain Alırken Yanlış bir Seçenekmi Seçtim ?
    herÅŸey doÄŸru
  • 29-08-2010, 17:53:02
    #3
    11.44 $ üzeri domain alınması Hizmetin adı ne olursa olsun.. Hiç doğru bir Seçim yada Karar olmuyacağı Görüşündeyim...

    Godaddy tek güzel yanı 1 yada 2 $ den "info" domain almak yada Kod ile indirimli domain almak. bunun dışında Anlaşılan Ekonik düşünen bir insan için Godaddy YANLIŞ SEÇİM YANLIŞ TERCİH YANLIŞ KARAR!'dır.

    TÜRK FİRMALARINI TEBRİK ETMEK LAZIM .

    1 domainde bu rakam belki birşey fark etmez ama devamlı domain alıp satan biri için 10 domainde bu rakam zarardan öte'ye geçmez.
  • 29-08-2010, 18:03:31
    #4
    Godaddy fiyat politikası, bence fiyatı yüksek tutup indirim yapmak, böylece site sürekli takip edilmiş olunuyor. Bunun için sürekli promosyon kodları yayınlanıyor.
  • 29-08-2010, 19:07:56
    #5
    7,69 a sürekli alınabiliyor domain. Arada 1 dolar veya 6 dolar gibi yapılan promosyonlarda cabası. Güvenilirliği tercih ettiğimden dolayı yine Godaddy den alacağım. Türk firmalarından alanların halini görüyoruz bahsetmeye bile gerek yok.
  • 29-08-2010, 19:09:57
    #6
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7,69 a sürekli alınabiliyor domain. Arada 1 dolar veya 6 dolar gibi yapılan promosyonlarda cabası. Güvenilirliği tercih ettiğimden dolayı yine Godaddy den alacağım. Türk firmalarından alanların halini görüyoruz bahsetmeye bile gerek yok.
    bana godaddy deme hocam

    sistemlerinde açık var.10 domainim çalındı ve geride alamadım

    natro.com un gözünü seveyim tek geçerim valla
  • 29-08-2010, 19:29:53
    #7
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana godaddy deme hocam

    sistemlerinde açık var.10 domainim çalındı ve geride alamadım

    natro.com un gözünü seveyim tek geçerim valla
    Nasıl bir açık var dostum ? Ben 3,5 senedir hiç sorun yaşamadım 100 e yakın domainimi orda barındırdım , barındırıyorum. Bildiğini söyle de bizde önlemimizi alalım.
  • 29-08-2010, 19:36:47
    #8
    duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nasıl bir açık var dostum ? Ben 3,5 senedir hiç sorun yaşamadım 100 e yakın domainimi orda barındırdım , barındırıyorum. Bildiğini söyle de bizde önlemimizi alalım.
    sistemsel bir açık

    +18 domain için sitedeki açığı kullandı aldı panelimi.

    keylogger falan gibi biÅŸiylerde yemedim arkadaÅŸlar.

    google da arattığımda böyle hacklenenler var.r10 da da hacklenenler var

    yani tam anlamı ile güvenmiyin onlara

    canını seviyim natronun ufak bir sorunum olunca hallettiriyorum.
  • 29-08-2010, 21:11:29
    #9
    calvinklein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sistemsel bir açık

    +18 domain için sitedeki açığı kullandı aldı panelimi.

    keylogger falan gibi biÅŸiylerde yemedim arkadaÅŸlar.

    google da arattığımda böyle hacklenenler var.r10 da da hacklenenler var

    yani tam anlamı ile güvenmiyin onlara

    canını seviyim natronun ufak bir sorunum olunca hallettiriyorum.
    Valla dostum ben bilgilerimi doğru girdiysem , ödemelerimi kendi paypalım/kredi kartımdan yaptıysam ve illegal bişey yapmadıysam birisinin benden domanimi alacağını düşünmüyorum. Böyle bir açığın internet ortamında haberi dönüyor ve bizim hesaplar hala sağlam kalıyorsa bu işte bi yanlışlık vardır eminim.