sistemsel bir açık
+18 domain için sitedeki açığı kullandı aldı panelimi.
keylogger falan gibi bişiylerde yemedim arkadaşlar.
google da arattığımda böyle hacklenenler var.r10 da da hacklenenler var
yani tam anlamı ile güvenmiyin onlara
canını seviyim natronun ufak bir sorunum olunca hallettiriyorum.
Valla dostum ben bilgilerimi doğru girdiysem , ödemelerimi kendi paypalım/kredi kartımdan yaptıysam ve illegal bişey yapmadıysam birisinin benden domanimi alacağını düşünmüyorum. Böyle bir açığın internet ortamında haberi dönüyor ve bizim hesaplar hala sağlam kalıyorsa bu işte bi yanlışlık vardır eminim.