• 30-08-2010, 22:58:56
    #28
    Aaahhh ahhh...

    Domain satılmıştır yazıyor ilk ekranda... Geç gördüm ancak nacizane görüşümü dile getireyim...
    • Konuda Multi Topiktir diye belirtilmiş ise diğer sitelerde de satışa çıkarılması gerekir...
    • Konuda Multi Topiktir diye belirtilmemiş ancak "Her platformda satılabilir" ibaresi var ise msn den cep tel den Ö.M. den vs.. satışlar normal karşılanabilir.
    • Eğer ki konuda bu iki seçenek de belirtilmemiş ise domain arkadaşın hakkıdır. Siz başkasına usülsüz bir satış gerçekleştirmiş olursunuz, hem -itrade , hem de ban tehditi altındasınız demektir...
    Konuya yetkili arkadaşlar müdahale edecektir...
  • 30-08-2010, 23:00:21
    #29
    Üyeliği durduruldu
    rebelpirate adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana attığınız pm i nasıl açıklayacaksınız.
    konuyu niye uzatıyorsun ki ? domain her halükarda satıldı bunun geri dönüşü olmaz. burda satışa sundum iyinette bir kaç arkadaş ile pmleştik , msn den wm arkadaşlarımla konuştum sadece burda satışa sunmadım...
  • 30-08-2010, 23:03:23
    #30
    - itrader hakkımı kullanıyorum. yetkili kişilerede bildirdim. gereken yapılacaktır eminim.

    haksız yere -itrader vermişsiniz bunuda report edeceğim ayrıyeten.
  • 30-08-2010, 23:11:59
    #31
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    KatjmondO domaini diğer arkadaşa vermediyseniz domain rebelpiratenin anladığımız kadarı ile ve vermeniz gerekiyor.

    Yok sattıysanız hakkınızda işlem yapmak zorunda kalacağız. -traderde dezavantaj olarakta panelinizde kalacaktır.
  • 30-08-2010, 23:14:13
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    KatjmondO domaini diğer arkadaşa vermediyseniz domain rebelpiratenin anladığımız kadarı ile ve vermeniz gerekiyor.

    Yok sattıysanız hakkınızda işlem yapmak zorunda kalacağız. -traderde dezavantaj olarakta panelinizde kalacaktır.
    bak güzel kardeşim şu an ne kadar sinirliyim görmelisin. bu rebelpiratenin denen adi şereffsiz *********** şekklinde itrader yollamış sanki adam ödeme yaptıda domaini vermedim , ben buraya konu açtım diye diğer wm arkadaşlarımla konuşamazmıyım veya başka sitelere konu açamazmıyım ?
  • 30-08-2010, 23:17:17
    #33
    KatjmondO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bak güzel kardeşim şu an ne kadar sinirliyim görmelisin. bu rebelpiratenin denen adi şereffsiz *********** şekklinde itrader yollamış sanki adam ödeme yaptıda domaini vermedim , ben buraya konu açtım diye diğer wm arkadaşlarımla konuşamazmıyım veya başka sitelere konu açamazmıyım ?
    konuşmalarınıza dikkat edin. - itader benim kakkım olduğu halde siz daha önce -itader vermişsiniz. ihale sana kaldı diye pm attınız. 25 Tl istediniz. kabul etmeyince satıldı diye yalan söylüyorsunuz.
  • 30-08-2010, 23:21:41
    #34
    CNC
    Üyeliği durduruldu
    KatjmondO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bak güzel kardeşim şu an ne kadar sinirliyim görmelisin. bu rebelpiratenin denen adi şereffsiz *********** şekklinde itrader yollamış sanki adam ödeme yaptıda domaini vermedim , ben buraya konu açtım diye diğer wm arkadaşlarımla konuşamazmıyım veya başka sitelere konu açamazmıyım ?
    hangi kameraya el sallıyoruz. şaka mısın arkadaşım sen.? konuda belirttin mi multi topiktir , her platformda satılabilir, istediğim teklif gelmezse yandaş medya devreye sokulur diye? şimdi istediğin fiyat gelmeyince asenadan daha güzel kıvırıyorsun. hadi güzelim sen git kumda çelik çomak oyna, bu işler senin harcın değil. bi de adama hakaret ediyor adi ******** *********** diye sana derdim ama rtük kapatır bizi.
  • 30-08-2010, 23:27:48
    #35
    Üyeliği durduruldu
    CNC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi kameraya el sallıyoruz. şaka mısın arkadaşım sen.? konuda belirttin mi multi topiktir , her platformda satılabilir, istediğim teklif gelmezse yandaş medya devreye sokulur diye? şimdi istediğin fiyat gelmeyince asenadan daha güzel kıvırıyorsun. hadi güzelim sen git kumda çelik çomak oyna, bu işler senin harcın değil. bi de adama hakaret ediyor adi ******** *********** diye sana derdim ama rtük kapatır bizi.
    beyninde bi problemmi var arkadaşım ? psikolog'a görün derdim ama psikoloji bile senin sorununu çözecek kadar ilerlemediği için bunu demiyorum. iyinetten bi arkadaşla msn de konuştuk anlaştık burda satışa sundum diye başka yerde satamazmıyım ? hem bu konu ikimizin arasında , üstüne vazife olmayan işlere burnunu sokma !
    sen önce yazıyı adam gibi düzgünce oku *********** diye kendisi bana msj atmış haddini bil ben kimi dolandırdım bugüne kadar bu forumda ???
  • 30-08-2010, 23:32:54
    #36
    sıkıntı yaratmayın...