Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KatjmondO domaini diğer arkadaşa vermediyseniz domain rebelpiratenin anladığımız kadarı ile ve vermeniz gerekiyor.

Yok sattıysanız hakkınızda işlem yapmak zorunda kalacağız. -traderde dezavantaj olarakta panelinizde kalacaktır.
bak güzel kardeşim şu an ne kadar sinirliyim görmelisin. bu rebelpiratenin denen adi şereffsiz *********** şekklinde itrader yollamış sanki adam ödeme yaptıda domaini vermedim , ben buraya konu açtım diye diğer wm arkadaşlarımla konuşamazmıyım veya başka sitelere konu açamazmıyım ?