bak güzel kardeşim şu an ne kadar sinirliyim görmelisin. bu rebelpiratenin denen adi şereffsiz *********** şekklinde itrader yollamış sanki adam ödeme yaptıda domaini vermedim , ben buraya konu açtım diye diğer wm arkadaşlarımla konuşamazmıyım veya başka sitelere konu açamazmıyım ?
hangi kameraya el sallıyoruz. şaka mısın arkadaşım sen.? konuda belirttin mi multi topiktir , her platformda satılabilir, istediğim teklif gelmezse yandaş medya devreye sokulur diye? şimdi istediğin fiyat gelmeyince asenadan daha güzel kıvırıyorsun. hadi güzelim sen git kumda çelik çomak oyna, bu işler senin harcın değil. bi de adama hakaret ediyor adi ******** *********** diye sana derdim ama rtük kapatır bizi.