KatjmondO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bak güzel kardeşim şu an ne kadar sinirliyim görmelisin. bu rebelpiratenin denen adi şereffsiz *********** şekklinde itrader yollamış sanki adam ödeme yaptıda domaini vermedim , ben buraya konu açtım diye diğer wm arkadaşlarımla konuşamazmıyım veya başka sitelere konu açamazmıyım ?
konuşmalarınıza dikkat edin. - itader benim kakkım olduğu halde siz daha önce -itader vermişsiniz. ihale sana kaldı diye pm attınız. 25 Tl istediniz. kabul etmeyince satıldı diye yalan söylüyorsunuz.