• 01-05-2010, 10:34:00
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ben henüz yeni bir üye sayılırım sizlere göre. Konu ile ne kadar alakası var ve ne kadar domain satışını etkiliyor bilmiyorum fakat..

    Bence şunun da biraz etkisi var;

    Ben alım satım yapan bir kişiyim, açıkcası çöp domainlerim de var, kaliteli domainlerim de. Örneğin domaini aldım, kaliteli yada kalitesiz.. Değerlendirme almak için r10'a geliyorum konu açıyorum aradan 3 gün geçiyor, 5 gün geçiyor bir tane bile cevap yok. Yahu bari berbat, kötü, reg free ne derseniz kabulüm..
    Ama tanınmış bir domainci konu açıyor, 30 sayfa uzuyor o konu.. Domain kaliteli de olsa kalitesiz de olsa bir pohpohlama... ooooo çok müthiş süper harika mükemmel domain vs vs..

    Bence domaini değerlendirirken sahibi ile değerlendirmeyi bırakmalı herkes..

    Ayrıca 8-10 TL'ye kayıt edilen bir domaini neden 3-5 TL'ye satmak ister bu millet hala anlamış değilim. Satıcılarda da bitiyor bence olay.. Biraz tok satıcı olun elbet bir alan çıkar. Yoksa çok ağlarsınız, çok ağlarız...

    Saygılar.
  • 01-05-2010, 10:48:11
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kontör parası çıkarmak için domain alıp satılabileceğini düşünüp birsürü gereksiz domainleri alıp satmaya çalışıyorlar, bu forumda gördüğüm artırmaya 1 lira ile başlama sevdasına da anlam veremiyorum, sadece 3-5 kişi 1 lira ile başlayan artırmalarda mesaj sayısını artırıyor olan başka birşey yok, forumlar domain satılması için uygun yerler değil, ama almak için çok uygun. Bazen karşıdaki kişiyi özel mesajlarda denemek için çok çok düşük rakam veriyorum, kişinin ne seviyede olduğu verilen cevaplardan belli oluyor, aynı kişinin daha sonraki mesajlarına asla cevap vermiyorum. Forumlar dışında o kadar çok domain satılıyor ki. İmzamdaki liste forumlarda genel kullanıcı seviyesine hitap eden bir liste, asıl listeyi yayınlamıyorum, çünkü 10 - 15 lira vermeye kalkanlar oluyor.
  • 01-05-2010, 13:40:59
    #21
    CNC
    Üyeliği durduruldu
    Doğurduğuna inanıyorsunuz da öldüğüne neden inanmıyorsunuz?

    Domain Piyasası sizlere ömür!
  • 01-05-2010, 18:29:36
    #22
    Üyeliği durduruldu
    uzantıların çoğalması çnkü adam örn isim.com bşkasnn elnde var tarıyor isim.ws boşta hmn onu alıyor
  • 01-05-2010, 18:45:25
    #23
    DiS
    Üyeliği durduruldu
    argo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forumlar domain satılması için uygun yerler değil, ama almak için çok uygun. B
    Amma saçma bir cümle olmuş. Kimse satmadıktan sonra alıcılar nerden bulacak domaini hey Allah'ım ya..
  • 01-05-2010, 19:26:38
    #24
    Son zamanlarda, domain satış bölümünde çok fazla işe yaramaz domain satılmaya başlandı. Satışların büyük çoğunluğu, proje değeri olmayan, panelde fazlalık yapan domainlerden oluşuyor. Kaliteli domain satan satıcıların sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor. Bir de fiyatlar konusu var, ekonomik kriz herkesi etkiliyor malumunuz, tüm sektörlerde kar marjı düştü, forumda domainlerle ilgilenen kişiler az çok bir domainin kaç para edeceğini bilir, domain alanlar yüksek fiyatlı bir domain yerine alternatif bir domain kaydediyorlar. Bir de sıklıkla teklif usulü domain satılmaya çalışılıyor, bu durum satıcı için negatif bir izlenim oluşturuyor. Kaliteli domainler mantıklı fiyatlara satılırsa alıcı bulur diye düşünüyorum. Çöp domainlerin de satılmamasına şaşırmamak gerek. Sağlıcakla kalın.