Kontör parası çıkarmak için domain alıp satılabileceğini düşünüp birsürü gereksiz domainleri alıp satmaya çalışıyorlar, bu forumda gördüğüm artırmaya 1 lira ile başlama sevdasına da anlam veremiyorum, sadece 3-5 kişi 1 lira ile başlayan artırmalarda mesaj sayısını artırıyor olan başka birşey yok, forumlar domain satılması için uygun yerler değil, ama almak için çok uygun. Bazen karşıdaki kişiyi özel mesajlarda denemek için çok çok düşük rakam veriyorum, kişinin ne seviyede olduğu verilen cevaplardan belli oluyor, aynı kişinin daha sonraki mesajlarına asla cevap vermiyorum. Forumlar dışında o kadar çok domain satılıyor ki. İmzamdaki liste forumlarda genel kullanıcı seviyesine hitap eden bir liste, asıl listeyi yayınlamıyorum, çünkü 10 - 15 lira vermeye kalkanlar oluyor.