Son zamanlarda, domain satış bölümünde çok fazla işe yaramaz domain satılmaya başlandı. Satışların büyük çoğunluğu, proje değeri olmayan, panelde fazlalık yapan domainlerden oluşuyor. Kaliteli domain satan satıcıların sayısı bir elin parmaklarını geçmiyor. Bir de fiyatlar konusu var, ekonomik kriz herkesi etkiliyor malumunuz, tüm sektörlerde kar marjı düştü, forumda domainlerle ilgilenen kişiler az çok bir domainin kaç para edeceğini bilir, domain alanlar yüksek fiyatlı bir domain yerine alternatif bir domain kaydediyorlar. Bir de sıklıkla teklif usulü domain satılmaya çalışılıyor, bu durum satıcı için negatif bir izlenim oluşturuyor. Kaliteli domainler mantıklı fiyatlara satılırsa alıcı bulur diye düşünüyorum. Çöp domainlerin de satılmamasına şaşırmamak gerek. Sağlıcakla kalın.