Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ben henüz yeni bir üye sayılırım sizlere göre. Konu ile ne kadar alakası var ve ne kadar domain satışını etkiliyor bilmiyorum fakat..
Bence şunun da biraz etkisi var;
Ben alım satım yapan bir kişiyim, açıkcası çöp domainlerim de var, kaliteli domainlerim de. Örneğin domaini aldım, kaliteli yada kalitesiz.. Değerlendirme almak için r10'a geliyorum konu açıyorum aradan 3 gün geçiyor, 5 gün geçiyor bir tane bile cevap yok. Yahu bari berbat, kötü, reg free ne derseniz kabulüm..
Ama tanınmış bir domainci konu açıyor, 30 sayfa uzuyor o konu.. Domain kaliteli de olsa kalitesiz de olsa bir pohpohlama... ooooo çok müthiş süper harika mükemmel domain vs vs..
Bence domaini değerlendirirken sahibi ile değerlendirmeyi bırakmalı herkes..
Ayrıca 8-10 TL'ye kayıt edilen bir domaini neden 3-5 TL'ye satmak ister bu millet hala anlamış değilim. Satıcılarda da bitiyor bence olay.. Biraz tok satıcı olun elbet bir alan çıkar. Yoksa çok ağlarsınız, çok ağlarız...
Saygılar.