Ben henüz yeni bir üye sayılırım sizlere göre. Konu ile ne kadar alakası var ve ne kadar domain satışını etkiliyor bilmiyorum fakat..

Bence şunun da biraz etkisi var;

Ben alım satım yapan bir kişiyim, açıkcası çöp domainlerim de var, kaliteli domainlerim de. Örneğin domaini aldım, kaliteli yada kalitesiz.. Değerlendirme almak için r10'a geliyorum konu açıyorum aradan 3 gün geçiyor, 5 gün geçiyor bir tane bile cevap yok. Yahu bari berbat, kötü, reg free ne derseniz kabulüm..
Ama tanınmış bir domainci konu açıyor, 30 sayfa uzuyor o konu.. Domain kaliteli de olsa kalitesiz de olsa bir pohpohlama... ooooo çok müthiş süper harika mükemmel domain vs vs..

Bence domaini değerlendirirken sahibi ile değerlendirmeyi bırakmalı herkes..

Ayrıca 8-10 TL'ye kayıt edilen bir domaini neden 3-5 TL'ye satmak ister bu millet hala anlamış değilim. Satıcılarda da bitiyor bence olay.. Biraz tok satıcı olun elbet bir alan çıkar. Yoksa çok ağlarsınız, çok ağlarız...

Saygılar.