• 12-03-2010, 16:10:03
    #28
    ayqan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yardım babında, baykus.net alınmıştır.

    Bir nal bir atı, bir at bir bölüğü, bir bölük bir ülkeyi kurtarırmış.
    Allah kabul etsin dostum...

    baykus.net satılmıştır...

    Yardım kutusu : 310 TL
  • 12-03-2010, 16:11:28
    #29
    Mevlam yardımcıları olsun..

    Afmesu kardeş yaz oraya benide .

    domain istemiyorum.

    Yardımın azı çoğu önemli deil önemli olan birlektilik sağlamak..

    gerisi damlaya damlaya dolar..

    arkadaşlar sitemkar davranmayın

    burdaki domainlerin hepsini alacak kadar para gönderipte konuya yazmayan veya yazmak istemeyenler var..
    yardım yapalım derken birilerini kırmayalım
  • 12-03-2010, 16:12:31
    #30
    AdresPosta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mevlam yardımcıları olsun..

    Afmesu kardeş yaz oraya benide .

    domain istemiyorum.

    Yardımın azı çoğu önemli deil önemli olan birlektilik sağlamak..

    gerisi damlaya damlaya dolar..
    Seni yazmasak olmazdı kardeşim.. Allah kabul etsin...
  • 12-03-2010, 16:13:10
    #31
    Üyeliği durduruldu
    ilgi ve hassasiyetinize teşekkür ederiz arkadaşlar,
  • 12-03-2010, 16:16:04
    #32
    Arkadaşlar sinirlenmek, sitem etmek yanlış herkezin yardım anlayışı farklı.Kimisi yaptığı yardımın bilinmemesini ister.Forum içinden bu topic e yazmayan çok kişi yardım gönderdiler nakit olarak.Tek yardım yolu buradan domain satın almak değil.Ki burada ki domain rakamlarına adamın bütçesi yetmez 20 tl dir gönderir.Onca vakıf var kurum var gönderilebilecek.

    Kızıyorum sitem ediyorum tarzı yazılar bence uygun değil.

    Halkımız ne kadar yozlaştırılmaya çalışılsada en güçlü duygusu yardımlaşmadır. Büyük yardım vakıflarından tanıdıklarım var.İlginin büyük olduğunu belirtiyorlar.
  • 12-03-2010, 16:17:57
    #33
    akay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sinirlenmek, sitem etmek yanlış herkezin yardım anlayışı farklı.Kimisi yaptığı yardımın bilinmemesini ister.Forum içinden bu topic e yazmayan çok kişi yardım gönderdiler nakit olarak.Tek yardım yolu buradan domain satın almak değil.Ki burada ki domain rakamlarına adamın bütçesi yetmez 20 tl dir gönderir.Onca vakıf var kurum var gönderilebilecek.

    Kızıyorum sitem ediyorum tarzı yazılar bence uygun değil.
    doğru diyorsun.. 3 TL + 5 TL birlikte toparlayıp.. ele avuca gelir bir tutar göndermeye çalışıyorz.. Aile olarak bişeyler yapmaya çalışıyoruz inş.

    Yüreğinize sağlık kardeşlerim..
  • 12-03-2010, 16:20:22
    #34
    Böyle bir uygulama ve düşünceden dolayı tebrik ederim AfMeSu
    Hayırlı satışlar
  • 12-03-2010, 16:25:17
    #35
    Bende bir adet domain bağışlamak istiyorum. Gerekli bilgiler AfMeSu'ya gönderildi. İnş elazığlı kardeşlerimiz için yüksek meblağya satılır.
  • 12-03-2010, 16:29:09
    #36
    R10 Kampanya Linki : 30 domain 500 TL

    burada yaptığım son kampanyadaki domainleri alan olursa

    paranın yarısı yardıma bağışlanacaktır