teşekkürleri .. tebrikleri.. +rep leri kabul etmiyoruz... Nakit olsun lütfen...
Zaman.. Yardım Zamanı...
Elazığlı Kardeşlerimize Yardım
64
●3.615
- 12-03-2010, 21:33:41Üzgünüm kardeş hayır konusunda iskonto yok... Pamuk eller cebe...onelan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2010, 00:12:53öncelikle böyle bir hayır işine el attığın için tebrik ediyorum, ayrıca şeffaflık ve yozlaşmayı önleme adına dekontu taratıp burada gösterme fikrin ayrıca takdir edilecek bir husustur.
ben de belirttiğin domainlerden fuzuli n*e*t* e talibim. 100 tl ücreti ödemem için hesap no pm atarsan veya gg üzerinde alışverişi tamamlarsak memnun olurum.
bu güzel yardım fikrin için seni tekrar tebrik ediyorum, r10 sakinlerine iyi akşamlar diliyorum. - 13-03-2010, 08:35:01Allah kabul etsin. Ö.M. gönderdim.greenrock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-03-2010, 13:22:02Domaininizi ekledim ancak özellikle şunu söyleyim, bu lafım size değil.. Genel olarak söylüyorum. Para konusunda cimri olduğumuzu gördük.. Domain konusunda da cimri olduğumuzu görüyorum. Biraz kaliteli domainleri yazalım arkadaşlar.. Kaliteli domainleri uygun fiyata verelim ki.. hem alan kişi hem yardım bekleyen kişi mutlu olsun..