öncelikle böyle bir hayır işine el attığın için tebrik ediyorum, ayrıca şeffaflık ve yozlaşmayı önleme adına dekontu taratıp burada gösterme fikrin ayrıca takdir edilecek bir husustur.
ben de belirttiğin domainlerden fuzuli n*e*t* e talibim. 100 tl ücreti ödemem için hesap no pm atarsan veya gg üzerinde alışverişi tamamlarsak memnun olurum.
bu güzel yardım fikrin için seni tekrar tebrik ediyorum, r10 sakinlerine iyi akşamlar diliyorum.
Allah kabul etsin. Ö.M. gönderdim.