Hiç gelişme yok gerçekten çok sinirlendim çok duyarsızız.
Sinirlenecek bir durum yok.. Sitem edebiliriz sadeece.. ben de sitemimi ettim zaten... Karanlığa küfredeceğine .. kalk bir mum yak demişler...Sen bir at adımı hele.. Gelecektir devamı yavaş yavaş...