Arkadaşlar sinirlenmek, sitem etmek yanlış herkezin yardım anlayışı farklı.Kimisi yaptığı yardımın bilinmemesini ister.Forum içinden bu topic e yazmayan çok kişi yardım gönderdiler nakit olarak.Tek yardım yolu buradan domain satın almak değil.Ki burada ki domain rakamlarına adamın bütçesi yetmez 20 tl dir gönderir.Onca vakıf var kurum var gönderilebilecek.
Kızıyorum sitem ediyorum tarzı yazılar bence uygun değil.
doğru diyorsun.. 3 TL + 5 TL birlikte toparlayıp.. ele avuca gelir bir tutar göndermeye çalışıyorz.. Aile olarak bişeyler yapmaya çalışıyoruz inş.
Yüreğinize sağlık kardeşlerim..