Arkadaşlar sinirlenmek, sitem etmek yanlış herkezin yardım anlayışı farklı.Kimisi yaptığı yardımın bilinmemesini ister.Forum içinden bu topic e yazmayan çok kişi yardım gönderdiler nakit olarak.Tek yardım yolu buradan domain satın almak değil.Ki burada ki domain rakamlarına adamın bütçesi yetmez 20 tl dir gönderir.Onca vakıf var kurum var gönderilebilecek.

Kızıyorum sitem ediyorum tarzı yazılar bence uygun değil.

Halkımız ne kadar yozlaştırılmaya çalışılsada en güçlü duygusu yardımlaşmadır. Büyük yardım vakıflarından tanıdıklarım var.İlginin büyük olduğunu belirtiyorlar.