Pagan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Goztepe.Com Satmayı düşünüyorum.
48
●4.100
- 21-02-2010, 23:31:55estibota çoğunlukla güvenen birisi olarak oranın 1400 dediğini düşünürsek, iyi aldım diye düşünüyorum ben de. ama bu domainin benim için maddi değerinden ziyade maneviyatı çok fazla!Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2010, 23:32:29teşekkürler hocam..AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle