• 20-02-2010, 12:40:34
    #46
    Pagan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel bi neden söyleyeyim sana.

    güzel bir domain var ihaleye girersin. iyi bir rakam verirsin.

    domainin ödemesini yapmadan satmaya çalışırsın.

    satabilirsen parasını öder alırsın domaini.

    satamazsan almazsın.

    sonuç olarak iyi para kazanma şansına karşılık hiçbişey kaybetmiyorsunuz.

    iyi iş.

    ondan sonra merak ederiz yabancı siteler neden Türk ip lerini yasaklar,

    neden ? çünkü cin olmadan adam çarpan tek ip o.
    Altına imza atılır. 1300$ a satılmışsa bence iyi satılmış. Daha fazlasını ben vermezdim şahsen.
  • 21-02-2010, 23:31:55
    #47
    Maharaja adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1300$gıbı bır rakama gıttıyse bedava olmuş açıkçası.
    estibota çoğunlukla güvenen birisi olarak oranın 1400 dediğini düşünürsek, iyi aldım diye düşünüyorum ben de. ama bu domainin benim için maddi değerinden ziyade maneviyatı çok fazla!
  • 21-02-2010, 23:32:29
    #48
    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayırlı olsun... savaş ödeme yapmadı da 2. ihaleye mi çıktı..?

    Güzel projelerde görmek ümidiyle...
    teşekkürler hocam..
  • 21-02-2010, 23:39:53
    #49
    spor kluplerinin domainleri org yada org.tr oluyor elinde kalır gibi geliyor bence bayagı bir yuksek mebla belediyeye satsan satılmaz klupten kimse almaz meraklı bi taraftar bulman gerek.