Konu
Goztepe.Com Satmayı düşünüyorum.
21-02-2010, 23:32:29
#48
wishoctober
AfMeSu adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayırlı olsun... savaş ödeme yapmadı da 2. ihaleye mi çıktı..?
Güzel projelerde görmek ümidiyle...
teşekkürler hocam..