Konu
Goztepe.Com Satmayı düşünüyorum.
21-02-2010, 23:31:55
#47
wishoctober
Maharaja adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1300$gıbı bır rakama gıttıyse bedava olmuş açıkçası.
estibota çoğunlukla güvenen birisi olarak oranın 1400 dediğini düşünürsek, iyi aldım diye düşünüyorum ben de. ama bu domainin benim için maddi değerinden ziyade maneviyatı çok fazla!