• 12-02-2010, 18:37:45
    #37
    wishoctober adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domaini 2. ihalede ben aldım 1300$`a. Goztepe.com Göztepe camimıza kazandırılmıştır.
    Hayırlı olsun.
    Hayırlı olur inşaallah Göztepe'ye
  • 12-02-2010, 18:49:13
    #38
    1300$gıbı bır rakama gıttıyse bedava olmuş açıkçası.
  • 13-02-2010, 01:49:55
    #39
    Göztepe spor kulübü almaz domaini. Ama taraftar guruplarına ulaşabilirsen örneğin harbi fanatik taraftar kitlesine antu.com gibi bir sağlam site kuracak kişilere iyi paraya satarsın. 5binleri rahat aşar fiyatta.
  • 13-02-2010, 11:47:00
    #40
    wishoctober adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domaini 2. ihalede ben aldım 1300$`a. Goztepe.com Göztepe camimıza kazandırılmıştır.
    Hayırlı olsun.
    hayırlı olsun... savaş ödeme yapmadı da 2. ihaleye mi çıktı..?

    Güzel projelerde görmek ümidiyle...
  • 14-02-2010, 09:11:08
    #41
    Domain neden 2. ihaleye çıktı? Bu konuyu açan şahıs ödeme mi yapmadı? Eğer öyle ise neden bütçenizi aşan miktarlar da teklif verip, bu tür domainleri takip edenleri mağdur ediyorsunuz? Onca domaini takip etmek, ihalelere girmek, o süreçleri yaşamak hep emek

    Afmesu benim anladığım, domain ilk ihalede 2000 dolara alıcı bulurken, şahıs ödeme yapmamış, 2. ihalede 1300 dolara kalmış, adam neden Savaş dediğiniz şahsa ulaşsın? 2. ihalede daha uygun fiyata almış. Ben mi yanlış anladım, konuyu açan arkadaş, açıklama yaparsa daha iyi anlaşılacak.
  • 14-02-2010, 10:06:20
    #42
    hmm benim ilk ihale 1.000 $ da kaldı gibi kalmış aklımda.. doğru 2.000 $ dı... yanlış oldu..
  • 14-02-2010, 16:30:21
    #43
    Semt olarak değil ama Spor Klübü olarak çok değerli diye düşünüyorum. Konu içerisinde bir arkadaşımız demiş Göztepede ki reklam ajanslarına falan ulaş çok haklı. Sadece Reklam Ajansı olarak da değil binbirtürlü sektör var almak isteyen çıkacaktır.

    Tabi Gözgöz taraftarından da teklif gelebilir. Hayırlısı Olsun inş istediğin fiyata satarsın
  • 14-02-2010, 21:14:41
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Carlisle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Domain neden 2. ihaleye çıktı? Bu konuyu açan şahıs ödeme mi yapmadı? Eğer öyle ise neden bütçenizi aşan miktarlar da teklif verip, bu tür domainleri takip edenleri mağdur ediyorsunuz? Onca domaini takip etmek, ihalelere girmek, o süreçleri yaşamak hep emek

    Afmesu benim anladığım, domain ilk ihalede 2000 dolara alıcı bulurken, şahıs ödeme yapmamış, 2. ihalede 1300 dolara kalmış, adam neden Savaş dediğiniz şahsa ulaşsın? 2. ihalede daha uygun fiyata almış. Ben mi yanlış anladım, konuyu açan arkadaş, açıklama yaparsa daha iyi anlaşılacak.
    güzel bi neden söyleyeyim sana.

    güzel bir domain var ihaleye girersin. iyi bir rakam verirsin.

    domainin ödemesini yapmadan satmaya çalışırsın.

    satabilirsen parasını öder alırsın domaini.

    satamazsan almazsın.

    sonuç olarak iyi para kazanma şansına karşılık hiçbişey kaybetmiyorsunuz.

    iyi iş.

    ondan sonra merak ederiz yabancı siteler neden Türk ip lerini yasaklar,

    neden ? çünkü cin olmadan adam çarpan tek ip o.
  • 14-02-2010, 21:30:11
    #45
    gerçekten çok haklısın arkadaşım, durumu özetlemişsin. Böyle ticaret mi olur? hayret bişey valla