wishoctober adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Goztepe.Com Satmayı düşünüyorum.
48
●4.100
- 13-02-2010, 11:47:00hayırlı olsun... savaş ödeme yapmadı da 2. ihaleye mi çıktı..?wishoctober adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel projelerde görmek ümidiyle... - 14-02-2010, 09:11:08Domain neden 2. ihaleye çıktı? Bu konuyu açan şahıs ödeme mi yapmadı? Eğer öyle ise neden bütçenizi aşan miktarlar da teklif verip, bu tür domainleri takip edenleri mağdur ediyorsunuz? Onca domaini takip etmek, ihalelere girmek, o süreçleri yaşamak hep emek

Afmesu benim anladığım, domain ilk ihalede 2000 dolara alıcı bulurken, şahıs ödeme yapmamış, 2. ihalede 1300 dolara kalmış, adam neden Savaş dediğiniz şahsa ulaşsın? 2. ihalede daha uygun fiyata almış. Ben mi yanlış anladım, konuyu açan arkadaş, açıklama yaparsa daha iyi anlaşılacak. - 14-02-2010, 16:30:21Semt olarak değil ama Spor Klübü olarak çok değerli diye düşünüyorum. Konu içerisinde bir arkadaşımız demiş Göztepede ki reklam ajanslarına falan ulaş çok haklı. Sadece Reklam Ajansı olarak da değil binbirtürlü sektör var almak isteyen çıkacaktır.
Tabi Gözgöz taraftarından da teklif gelebilir. Hayırlısı Olsun inş istediğin fiyata satarsın - 14-02-2010, 21:14:41Üyeliği durduruldugüzel bi neden söyleyeyim sana.Carlisle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel bir domain var ihaleye girersin. iyi bir rakam verirsin.
domainin ödemesini yapmadan satmaya çalışırsın.
satabilirsen parasını öder alırsın domaini.
satamazsan almazsın.
sonuç olarak iyi para kazanma şansına karşılık hiçbişey kaybetmiyorsunuz.
iyi iş.
ondan sonra merak ederiz yabancı siteler neden Türk ip lerini yasaklar,
neden ? çünkü cin olmadan adam çarpan tek ip o.
