Semt olarak değil ama Spor Klübü olarak çok değerli diye düşünüyorum. Konu içerisinde bir arkadaşımız demiş Göztepede ki reklam ajanslarına falan ulaş çok haklı. Sadece Reklam Ajansı olarak da değil binbirtürlü sektör var almak isteyen çıkacaktır.

Tabi Gözgöz taraftarından da teklif gelebilir. Hayırlısı Olsun inş istediğin fiyata satarsın