Domain neden 2. ihaleye çıktı? Bu konuyu açan şahıs ödeme mi yapmadı? Eğer öyle ise neden bütçenizi aşan miktarlar da teklif verip, bu tür domainleri takip edenleri mağdur ediyorsunuz? Onca domaini takip etmek, ihalelere girmek, o süreçleri yaşamak hep emek

Afmesu benim anladığım, domain ilk ihalede 2000 dolara alıcı bulurken, şahıs ödeme yapmamış, 2. ihalede 1300 dolara kalmış, adam neden Savaş dediğiniz şahsa ulaşsın? 2. ihalede daha uygun fiyata almış. Ben mi yanlış anladım, konuyu açan arkadaş, açıklama yaparsa daha iyi anlaşılacak.