güzel bi neden söyleyeyim sana.
güzel bir domain var ihaleye girersin. iyi bir rakam verirsin.
domainin ödemesini yapmadan satmaya çalışırsın.
satabilirsen parasını öder alırsın domaini.
satamazsan almazsın.
sonuç olarak iyi para kazanma şansına karşılık hiçbişey kaybetmiyorsunuz.
iyi iş.
ondan sonra merak ederiz yabancı siteler neden Türk ip lerini yasaklar,
neden ? çünkü cin olmadan adam çarpan tek ip o.
Altına imza atılır. 1300$ a satılmışsa bence iyi satılmış. Daha fazlasını ben vermezdim şahsen.