çok güzel bir yazı ayrıca pixel ın yazısıda güzel.
okuyan herkese faydası olacağına inandığım bir yazı.
Domainler Ölü Doğuyor...
61
●7.533
- 14-08-2009, 22:12:02Çok doğru yazmışsınız tamamen katılıyorum
adam resmen canı sıkılıyor gidiyor saçma sapan domain regliyor
atıyorum
www.alsanalinmazsatsansatilmaz.tk gibi filan
böle domainler regleniyor gerçekten - 15-08-2009, 13:42:18Konu Tek Kelime ile Harika.. Eyw. Abi. Ben zaten Kendisi ile Zaman Zaman fikir alışverişinde Bulunuyorum. Hem Kaliteli Hemde Değerli Bir İnsan Çok Güzel Özetlemiş Mevzuyu. Bende Bir Öneri sunsam. yoksa ****** yine Çıkıp Know sen kimsin şunu bunu diyorsun vs mi der
. Bilemiyorum Önerim şudur.
R10 Madem Çok kişiye Emek kapısı olmuş veya Tecrübe Sahası olmuş bu Platformun kalitesini arttırmak amacıyla öneri sunuyorum.
Neden Burda Platium Domain Satışı Bölümü yok ?. Bu Bölüm En azından 1 ile 5 tl arası domain satan Arkadaşları Dışarıda Bırakacak ve Kaliteli bir pazar oluşturacaktır. bu pazarda alınan domainlerin değeri olduğu için en azından kimse deneme yanılma yönetimiyle zarar etmiyecek parasını oraya yatıracaktır.
Çok garip zaman zaman Reg fiyatı 15 olan domainlerinde 5 tl ile satıldığını görüyoruz. gerçekten burda zarar edenler biz kazananlar ise. Reg firmaları oluyor.
Tekrarda Bu Konuyu Açtığın için Değerli tesbitlerinden ötürü seni Tebrik Ederim Abicim.. Saygılar. - 17-08-2009, 20:26:04senin kim olduğunu bir hatırlıyabilsemsalvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

biz zamanında çok zarar ettik .. amacım zaten o.. benim ettiğim zararı sizler etmeyin.. benim düştüğüm hataya sizler de düşmeyin diye uyarıyorum... Zamanında bizleri uyaran olmadı...