Konu Tek Kelime ile Harika.. Eyw. Abi. Ben zaten Kendisi ile Zaman Zaman fikir alışverişinde Bulunuyorum. Hem Kaliteli Hemde Değerli Bir İnsan Çok Güzel Özetlemiş Mevzuyu. Bende Bir Öneri sunsam. yoksa ****** yine Çıkıp Know sen kimsin şunu bunu diyorsun vs mi der . Bilemiyorum Önerim şudur.

R10 Madem Çok kişiye Emek kapısı olmuş veya Tecrübe Sahası olmuş bu Platformun kalitesini arttırmak amacıyla öneri sunuyorum.

Neden Burda Platium Domain Satışı Bölümü yok ?. Bu Bölüm En azından 1 ile 5 tl arası domain satan Arkadaşları Dışarıda Bırakacak ve Kaliteli bir pazar oluşturacaktır. bu pazarda alınan domainlerin değeri olduğu için en azından kimse deneme yanılma yönetimiyle zarar etmiyecek parasını oraya yatıracaktır.

Çok garip zaman zaman Reg fiyatı 15 olan domainlerinde 5 tl ile satıldığını görüyoruz. gerçekten burda zarar edenler biz kazananlar ise. Reg firmaları oluyor.

Tekrarda Bu Konuyu Açtığın için Değerli tesbitlerinden ötürü seni Tebrik Ederim Abicim.. Saygılar.