Konu
Domainler Ölü Doğuyor...
15-08-2009, 17:15:18
#24
SyhByz
bence r10 a bi bölüm açılmalı premium domain satış diye ve bir yönetici atanmalı gereksiz ilanları normal e taşımak için
premium derken 500 ya da 1000 lira üstündeki domain satış bölümü