walla arkadaşlar her gün domain satışa göz gezdiriyorumda, 1 tl den 5 tl den gibi başlıkları görünce çok garibime gidiyor. insaf ya 15 tl den aldığın domaini 30 tl ye satamaya calısıyosun... Kim kazanıyor ? Alıcı mı? satıcı mı? yoksa büyük domain satış firmalarımı?