salvo_wm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel yazı olmuş sen bana bu yazdıklarını bir sene önce msn den söylemiştin. iyiki söylemişsin de çok para kaptırmadım
senin kim olduğunu bir hatırlıyabilsem

biz zamanında çok zarar ettik .. amacım zaten o.. benim ettiğim zararı sizler etmeyin.. benim düştüğüm hataya sizler de düşmeyin diye uyarıyorum... Zamanında bizleri uyaran olmadı...