• 04-07-2021, 11:32:27
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Ulan domainler patlarsa mahvoluruz care bulmak laızm
  • 04-07-2021, 11:32:34
    #20
    bütün domainlerim aktifti, bu sorumsuz firma hala bana (dün öğlen 1 de başvurdum) kod vermedi. Gece itibariyle 1 domainim patlamış benim için zor değil avukatımı bilgilendirdim gerekli başvuruları yapacak kendisi, gerisi umurumda olmaz. Bahane yok, iş yapacaksan adam gibi yapacaksın.
  • 04-07-2021, 11:33:17
    #21
    mtalab adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bütün domainlerim aktifti, bu sorumsuz firma hala bana (dün öğlen 1 de başvurdum) kod vermedi. Gece itibariyle 1 domainim patlamış benim için zor değil avukatımı bilgilendirdim gerekli başvuruları yapacak kendisi, gerisi umurumda olmaz. Bahane yok, iş yapacaksan adam gibi yapacaksın.
    giden domain sayısı 2 oldu.
  • 04-07-2021, 11:34:57
    #22
    Bu forumda insanlar birlikte iş yapınca neler olduğunu çok iyi biliyoruz. Bi yarın olsun toplu olarak dilekçe vs hazırlanıp muhtemelen davalar açılır. Sonra istedikleri kadar bağırsınlar google mapste biz yenilikçiyiz diye. 2 tane maps cevabını okusam şu firmadan yemin ederim domain almazdım, adamlar sokak ağzıyla cevap vermişler herkese orada bile.
  • 04-07-2021, 11:37:30
    #23
    cNt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda insanlar birlikte iş yapınca neler olduğunu çok iyi biliyoruz. Bi yarın olsun toplu olarak dilekçe vs hazırlanıp muhtemelen davalar açılır. Sonra istedikleri kadar bağırsınlar google mapste biz yenilikçiyiz diye. 2 tane maps cevabını okusam şu firmadan yemin ederim domain almazdım, adamlar sokak ağzıyla cevap vermişler herkese orada bile.
    o yeniliklerinin karşılığı alacaklar elbet hocam. Benim gelirimi değil, hobilerimi aldılar. ama burada millete çatır çatır kod verirken ..... insanlar dün öğlenden beri bana kod iletmiyor. Gerçekten ergenlik falan değil ben 28 yaşındayım bursada olsalar gerçekten kıyameti kopartırdım. Sorumsuz herifler.
  • 04-07-2021, 11:41:14
    #24
    Canmemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Suc duyurusunda bulunmaniz pek birşey ifade edeceğini sanmıyorum. İlgili firmada aracı olduğu için kayıt yapan firmaya yönlendirilecektir şikayet. Buda ICANN sorumluluğunda. Dolayısıyla direkt ICANN üzerinden şikayet oluşturmak daha hızlı çözüm olacaktır. En azından ben öyle yaptım.
    ICANN üzerinden kayıt işlemini yazarsan diğer arkadaşlarda faydalanır hocam.
  • 04-07-2021, 11:47:03
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    An itibariyle firma içi transferde kapatılmış.
    Bu pek hayra alamet gelmedi bana...
  • 04-07-2021, 11:48:05
    #26
    bycaos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ICANN üzerinden kayıt işlemini yazarsan diğer arkadaşlarda faydalanır hocam.
    https://www.r10.net/domain-genel/287...apmaliyim.html
  • 04-07-2021, 11:52:19
    #27
    Ben whoisi açık yaptım ancak halen gizli görünüyor transfer kodu da istedim halen gelmedi. Ns'lerde bir sıkıntı da yok sizce ne yapmalıyım icann sitesinden rapor mu oluşturayım yoksa konu hakkında destek talebi açarak yanıt mı bekleyeyim?