teknocluds hatası
30
●939
- 04-07-2021, 11:19:33Bundan sonra herhangi bir Türk firmasına eleştiri yapınca, kimse aman baltalamaya çalışıyor, kazanmasını istemiyor demesin. Ucuz etin yahnisi olmazmış bir kez daha gördük her gün olduğu gibi. Mağdur olan tüm arkadaşlara geçmiş olsun diyorum, benimde domainlerim vardı. Aman memleketin adamı kazansın yabancıya gitmesin dedikçe olan bize oldu hep, milliyetçilik duygularımı her gün zarar veriyor bu tarz firmalar, gram güvenim kalmadı küçük işletmelere.
- 04-07-2021, 11:20:48

TC vs Doğrulama İstedi Yaptım Transfer Kodu Al Diyince Böyle Bir Sayfa Geldi Bu Garip Normalde Direk Kodu Verir En Azından Ben Böyle Biliyorum Bakalım Şimdiden Midem Bulandı Tövbe Birdaha Yoncuden Başka Yerden Almam - 04-07-2021, 11:25:01hocam merhaba. icann ' a yazdığınız metinleri ve gönderdiğiniz dosyaları paylaşmanız mümkün mü? yol gösterici olabilir.Canmemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2021, 11:26:47Biz parasını aracı firmaya vermedik teknoclouds'a verdik, kime ücret ödediysek o sorumludur benim gözümde bende net bilgi alınca suç duyurusunda bulunacağım.Canmemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne güzel ahmetten elma al mehmete sat sonra suçlu ahmet
saçma sapan iş tüm firmalarda dediğiniz durum olsa tamam da tek bi firmada olması sizce normalmi?
- 04-07-2021, 11:29:18Bu konuda zaten bir konu açtım hocam yol gösterici olması adına. Aşağıdaki linkten erişebilirsiniz.cNt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/domain-genel/287...basvurusu.html - 04-07-2021, 11:29:55Hocam kendileri de açıkladı aslında ama yalan şekilde açıkladılar. Azure'den faturayla bizim adımıza domain reglemişler güya, microsoft zarar edince domainleri patlatmış. Bunun Türkçesi biz beleşe domain regliyorduk adamlar farketti domainlerimizi uçurdu bizde şimdi size lagaluga yapıyoruz yenilikçiyiz çünkü demek oluyor. Onları çok güzel yenilikler bekliyor yarından itibaren.Canmemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

saçma sapan iş tüm firmalarda dediğiniz durum olsa tamam da tek bi firmada olması sizce normalmi?