Bundan sonra herhangi bir Türk firmasına eleştiri yapınca, kimse aman baltalamaya çalışıyor, kazanmasını istemiyor demesin. Ucuz etin yahnisi olmazmış bir kez daha gördük her gün olduğu gibi. Mağdur olan tüm arkadaşlara geçmiş olsun diyorum, benimde domainlerim vardı. Aman memleketin adamı kazansın yabancıya gitmesin dedikçe olan bize oldu hep, milliyetçilik duygularımı her gün zarar veriyor bu tarz firmalar, gram güvenim kalmadı küçük işletmelere.