hocam merhaba. icann ' a yazdığınız metinleri ve gönderdiğiniz dosyaları paylaşmanız mümkün mü? yol gösterici olabilir.
Bu konuda zaten bir konu açtım hocam yol gösterici olması adına. Aşağıdaki linkten erişebilirsiniz.
https://www.r10.net/domain-genel/287...basvurusu.html