Canmemis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suc duyurusunda bulunmaniz pek birşey ifade edeceğini sanmıyorum. İlgili firmada aracı olduğu için kayıt yapan firmaya yönlendirilecektir şikayet. Buda ICANN sorumluluğunda. Dolayısıyla direkt ICANN üzerinden şikayet oluşturmak daha hızlı çözüm olacaktır. En azından ben öyle yaptım.
Biz parasını aracı firmaya vermedik teknoclouds'a verdik, kime ücret ödediysek o sorumludur benim gözümde bende net bilgi alınca suç duyurusunda bulunacağım.

Ne güzel ahmetten elma al mehmete sat sonra suçlu ahmet saçma sapan iş tüm firmalarda dediğiniz durum olsa tamam da tek bi firmada olması sizce normalmi?