Suc duyurusunda bulunmaniz pek birşey ifade edeceğini sanmıyorum. İlgili firmada aracı olduğu için kayıt yapan firmaya yönlendirilecektir şikayet. Buda ICANN sorumluluğunda. Dolayısıyla direkt ICANN üzerinden şikayet oluşturmak daha hızlı çözüm olacaktır. En azından ben öyle yaptım.