Ben whoisi açık yaptım ancak halen gizli görünüyor transfer kodu da istedim halen gelmedi. Ns'lerde bir sıkıntı da yok sizce ne yapmalıyım icann sitesinden rapor mu oluşturayım yoksa konu hakkında destek talebi açarak yanıt mı bekleyeyim?