cNt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu forumda insanlar birlikte iş yapınca neler olduğunu çok iyi biliyoruz. Bi yarın olsun toplu olarak dilekçe vs hazırlanıp muhtemelen davalar açılır. Sonra istedikleri kadar bağırsınlar google mapste biz yenilikçiyiz diye. 2 tane maps cevabını okusam şu firmadan yemin ederim domain almazdım, adamlar sokak ağzıyla cevap vermişler herkese orada bile.
o yeniliklerinin karşılığı alacaklar elbet hocam. Benim gelirimi değil, hobilerimi aldılar. ama burada millete çatır çatır kod verirken ..... insanlar dün öğlenden beri bana kod iletmiyor. Gerçekten ergenlik falan değil ben 28 yaşındayım bursada olsalar gerçekten kıyameti kopartırdım. Sorumsuz herifler.