Bende domainimi ihsden almıştım 3 ayı geçkindir ihs kullanıyorum gerçektende sorduğunuz soruya en geç 120 saniye sonra cevap geliyor.Bende sormuştum tam 2 dak. sonra cevap geldi.Dedim bismillah ne zaman okudunda cevabı yazıp gönderdin
İhs de o kadro varken her zaman 1. olacaktır. Kadroda bulunan kişiler gercekten alanlarında uzman ve ayrıca 3 vardiya calışılıyor diye biliyorum. Genelde akşam 6-7 den sonra pc başına otururum sabah 4 te ticket acardım 4:30 da yanıt gelirdi. İsimtescil mi aman aman..