• 13-06-2008, 16:05:44
    #28
    sft_eses adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İHS yakın zamanda Türkiye'de lider olacaktır,şu anda benim için liderler zaten....
    demişsin

    Türkiyede şuan lider kim
  • 13-06-2008, 16:09:09
    #29
    Baxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de saat gece 24:00 küsürde mesaj atmıştım gece 2 civarları cevap yazmıştılar.4/4 lük firma tek eksik yönleri fazla resmi olmaları

    Nerde resmiyet, orda ciddiyet.
  • 13-06-2008, 17:56:03
    #30
    vallaa ben hostcininden aldım domain.adamla msnden konuşur gibi destek merkezindeki ticket bölümünden mesajlaşıyoruz

    amatör sorularıma sıkılmadan cevap veriyo
  • 13-06-2008, 18:01:19
    #31
    Bende domainimi ihsden almıştım 3 ayı geçkindir ihs kullanıyorum gerçektende sorduğunuz soruya en geç 120 saniye sonra cevap geliyor.Bende sormuştum tam 2 dak. sonra cevap geldi.Dedim bismillah ne zaman okudunda cevabı yazıp gönderdin
  • 13-06-2008, 18:03:12
    #32
    İHS, isimtescilden çok daha kaliteli bir firma.

    Bundan sonra Türkiye' den alacağım domaini ihs.com.tr' den alıcam.
  • 13-06-2008, 18:05:46
    #33
    Üyeliği durduruldu
    İhs de o kadro varken her zaman 1. olacaktır. Kadroda bulunan kişiler gercekten alanlarında uzman ve ayrıca 3 vardiya calışılıyor diye biliyorum. Genelde akşam 6-7 den sonra pc başına otururum sabah 4 te ticket acardım 4:30 da yanıt gelirdi. İsimtescil mi aman aman..
  • 13-06-2008, 18:07:39
    #34
    Birgün firma açacak olursam , yalvararak da olsa gidip ihs yi ziyaret edip konuşacağım...
  • 13-06-2008, 18:09:36
    #35
    Bu kadar reklamdan sonra gidip ihsye ortakmı olsam ne :P
  • 13-06-2008, 18:12:18
    #36
    gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar reklamdan sonra gidip ihsye ortakmı olsam ne :P
    ben memnun olduğum firmanın reklamını her yerde yaparım.

    aynı şekilde, memnun değilsem de bunu dile getiririm.

    sizde öyle yapın ki kötü olanlar elensin.