gokhans19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar reklamdan sonra gidip ihsye ortakmı olsam ne :P
ben memnun olduğum firmanın reklamını her yerde yaparım.

aynı şekilde, memnun değilsem de bunu dile getiririm.

sizde öyle yapın ki kötü olanlar elensin.