Rekor mu bu ? :) - ihs.com.tr
50
●3.255
- 13-06-2008, 00:08:53İşini ciddiye alan bir firma, destek talebinde bulunduğumda hiç uzatmadan çözüme kavuşturuyorlar.Helal olsun ne diyeyim.Aldığı paranın hakkını fazlasıyla veriyor.
isimtescil.net olduğu için şaşırmam :=) Bu firmadan hiçbir destek talebime karşılık alamadım.Ne kadar ciddiyetsiz bir firma böyleOnurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-06-2008, 15:32:38diğer firmalar üye sayılarını artırıp müşteri sayısını fazla göstermek için üyelikleri bile bedava yapmışlar
- 13-06-2008, 15:47:50bende ilkdomainiihs den regledm ve dğeiştirmeyide düşünmüyor my number one İHS
