• 12-06-2008, 23:19:32
    #19
    ihs fan mı açsak ne
  • 13-06-2008, 00:08:53
    #20
    İşini ciddiye alan bir firma, destek talebinde bulunduğumda hiç uzatmadan çözüme kavuşturuyorlar.Helal olsun ne diyeyim.Aldığı paranın hakkını fazlasıyla veriyor.

    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz bir arkadaşa 1 Nisan'da bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir diye index atmıştık
    Gerçek zannedip isimtescil'i aramış.İsimtescil'de bi sn. bakıyorum deyip sitenizde mp3 oldugu için engellemişler demiş
    isimtescil.net olduğu için şaşırmam :=) Bu firmadan hiçbir destek talebime karşılık alamadım.Ne kadar ciddiyetsiz bir firma böyle
  • 13-06-2008, 15:23:38
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İHS yakın zamanda Türkiye'de lider olacaktır,şu anda benim için liderler zaten....
  • 13-06-2008, 15:32:38
    #22
    diğer firmalar üye sayılarını artırıp müşteri sayısını fazla göstermek için üyelikleri bile bedava yapmışlar
  • 13-06-2008, 15:35:25
    #23
    bende bi konuda mail atmıştım hemen cevap gelmişti.. bu açıdan çok iyiler gerçekten
  • 13-06-2008, 15:39:50
    #24
    1 yıldır IHS diye bağırıyordum forumda,kıymetin yeni yeni anlaşılmaya başlandı
  • 13-06-2008, 15:47:50
    #25
    bende ilkdomainiihs den regledm ve dğeiştirmeyide düşünmüyor my number one İHS
  • 13-06-2008, 15:52:32
    #26
    Ben de saat gece 24:00 küsürde mesaj atmıştım gece 2 civarları cevap yazmıştılar.4/4 lük firma tek eksik yönleri fazla resmi olmaları
  • 13-06-2008, 16:02:13
    #27
    Gecenin 2sinde açtığım bilete cevap 10dk sonra geldi.
    Türkiye de Domain sektöründe IHS 1 numara.