Merhaba ;
Eski : https://www.r10.net/domain/177919-isi...dakikalar.html başlığı açarak düşüncelerimi dile getirmiştim,
bugün yaşadığım bir olayı daha anlatmak istiyorum ;
.com.tr domain hakkında ufak bir sorum vardı ve ihs destek departmanına sorumu 12.06.2008 - 18:21:57 saatinde gönderdim.
Sorumu olabildiğince nazik ve açık şekilde cevaplayan operatörün gönderdiği cevap saatine bakar mısınız ?
12.06.2008 - 18:23:25
"Allahım sana geliyorum" dedirten bu olayı yaşadığım için çok mutluyum ...
Rekor mu bu ? :) - ihs.com.tr
50
●3.255
- 12-06-2008, 18:43:58Benimkiler 7 gün sürmüyor ama aldığım cevaplar genelde tatmin edici olmuyor, ya da benim sorunuma başka birşeyden kaynaklıymış gibi bakıyorlar.Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2008, 19:02:39
herkes geçiyo bakam IHS ye bende mi geçsem kalabalık olmasın ama 