• 12-06-2008, 18:33:45
    #1
    Merhaba ;

    Eski : https://www.r10.net/domain/177919-isi...dakikalar.html başlığı açarak düşüncelerimi dile getirmiştim,

    bugün yaşadığım bir olayı daha anlatmak istiyorum ;

    .com.tr domain hakkında ufak bir sorum vardı ve ihs destek departmanına sorumu 12.06.2008 - 18:21:57 saatinde gönderdim.

    Sorumu olabildiğince nazik ve açık şekilde cevaplayan operatörün gönderdiği cevap saatine bakar mısınız ?

    12.06.2008 - 18:23:25

    "Allahım sana geliyorum" dedirten bu olayı yaşadığım için çok mutluyum ...
  • 12-06-2008, 18:36:20
    #2
    helal olsun herkes geçiyo bakam IHS ye bende mi geçsem kalabalık olmasın ama
  • 12-06-2008, 18:39:42
    #3
    Sizin destek talebinize cevap verebilmek için monitör başında bekleyen nazik bir operatörün olması güven verici ya

    hatırlıyorumda 7 gün sürmüştü 4 satırlık bir cevap vermeleri,

    teknoloji işte
  • 12-06-2008, 18:40:56
    #4
    Kurumsal Üye
    Tickette bir Ni-Osman birde IHS
  • 12-06-2008, 18:43:58
    #5
    Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin destek talebinize cevap verebilmek için monitör başında bekleyen nazik bir operatörün olması güven verici ya

    hatırlıyorumda 7 gün sürmüştü 4 satırlık bir cevap vermeleri,

    teknoloji işte
    Benimkiler 7 gün sürmüyor ama aldığım cevaplar genelde tatmin edici olmuyor, ya da benim sorunuma başka birşeyden kaynaklıymış gibi bakıyorlar.
  • 12-06-2008, 19:00:14
    #6
    Kurumsal Üye
    Biz bir arkadaşa 1 Nisan'da bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir diye index atmıştık
    Gerçek zannedip isimtescil'i aramış.İsimtescil'de bi sn. bakıyorum deyip sitenizde mp3 oldugu için engellemişler demiş
  • 12-06-2008, 19:02:29
    #7
    Bir çok host firması bu şekil hizmet vermekte mesela Türkticarete sorununu ilet 3gün sonra alırsan kendini mutlu hissedebilirsin

    Karegen.com a gönder sonra F9 yap cevap karşında olur firmadan firmaya fark var
  • 12-06-2008, 19:02:39
    #8
    Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz bir arkadaşa 1 Nisan'da bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir diye index atmıştık
    Gerçek zannedip isimtescil'i aramış.İsimtescil'de bi sn. bakıyorum deyip sitenizde mp3 oldugu için engellemişler demiş
    ahahahaa

    istihbarat çok sağlam onların ya
  • 12-06-2008, 19:02:43
    #9
    ihs'nin destek departmanı cidden 10 numara. Bir kaç kez destek talebi açmak zorunda kalmıştım. Hepsinde çok nazik ve olumlu şekilde hallettiler.