Priapos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sizin destek talebinize cevap verebilmek için monitör başında bekleyen nazik bir operatörün olması güven verici ya

hatırlıyorumda 7 gün sürmüştü 4 satırlık bir cevap vermeleri,

teknoloji işte
Benimkiler 7 gün sürmüyor ama aldığım cevaplar genelde tatmin edici olmuyor, ya da benim sorunuma başka birşeyden kaynaklıymış gibi bakıyorlar.