Baxer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben de saat gece 24:00 küsürde mesaj atmıştım gece 2 civarları cevap yazmıştılar.4/4 lük firma tek eksik yönleri fazla resmi olmaları

Nerde resmiyet, orda ciddiyet.