Konu
Rekor mu bu ? :) - ihs.com.tr
13-06-2008, 16:09:09
#29
Fhenix
Baxer adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de saat gece 24:00 küsürde mesaj atmıştım gece 2 civarları cevap yazmıştılar.4/4 lük firma tek eksik yönleri fazla resmi olmaları
Nerde resmiyet, orda ciddiyet.